Am început anul 2015 cu o surpriză plăcută: am fost invitat pentru a doua oară la emisiunea Recrutat în Brașov, de către Laurențiu Țiței, pentru a vorbi despre noutățile care au apărut la nivel online în 2015 și cum ne putem adapta noi, ca marketeri, la aceste schimbări.
Discuția a pornit de la unul din articolele mele de zilele trecute de pe Romanian Copywriter, despre rezoluțiile pentru 2015 pentru marketeri.
Temele principale despre care am discutat în această emisiune sunt:
- Ce ne promite Facebook în 2015: importanța videoclipurilor postate pe această rețea, micro-targetarea, contorul de vizualizări de la filmulețe, butoanele de call to action pentru pagini, introducerea butonului de BUY și integrarea magazinelor online direct în Facebook;
- Importanța optimizării unui website pe dispozitivele mobile;
- Importanța conținutului vizual în 2015;
- De ce este important ca un marketer să fie multilateral: să cunoască și editare video, editare foto, creare de conținut educativ;
- De ce este important să ne concentrăm pe educare și nu pe vânzare.
Te invit să urmărești înregistrarea emisiunii de la Digi 24 Brașov:
Dacă nu funcționează filmulețul, poți vedea emisiunea la acest link.
Nice job!