După doi ani de cursuri intensive de marketing online, iată că am reușit să ajungem la a X-a ediție! Odată cu aceasta, sărbătorim peste 180 de companii participante la cursurile noastre și peste 150 de ore de training susținute în cadrul Laboratorului de Online.
În ultimii doi ani de desfășurare a cursului în 4 orașe diferite (Brașov, Sibiu, Cluj Napoca și București), am reușit să facem cunoscut acest curs drept unul din cele mai practice moduri de a învăța marketing online: fiecare participant trebuie să vină cu propriul laptop, pentru că acesta nu va asista doar la o prezentare, ci va fi implicat în crearea unei campanii de marketing online pentru propriul lui business, sub îndrumarea trainerilor.
Planul se împarte în cele patru module principale ale marketing-ului online:
#1 Inbound marketing și blogging, susținut de Cătălin Ionașcu
Această secțiune are rolul de a oferi participanților o perspectivă de ansamblu asupra sistemului de marketing online. La partea practică, se va discuta despre blog și vom realiza împreună un plan editorial pentru blogurile participanților.
#2 SEO, susținut de Laurențiu Mihai
Acest workshop vine în continuarea sesiunii de content marketing, însă are rolul de a clarifica aspectele tehnice care țin de optimizarea unui website și a unui blog pentru motoarele de căutare. Partea practică va consta într-un plan de activități pentru SEO, realizat de fiecare participant pentru site-ul său.
#3 Google AdWords, susținut de Laurențiu Mihai
A doua zi a cursului este dedicată marketing-ului PPC (Pay Per Click). În primul workshop, participanții vor afla tot ce trebuie să știe despre campaniile Google AdWords și vor putea simula o astfel de campanie pentru propriile lor companii.
#4 Facebook (organic și Ads), susținut de Ovidiu Bălcăcian
Vom dedica mai mult timp pentru Facebook, deoarece este cea mai folosită rețea de socializare din România și este foarte importantă când vine vorba de promovarea online. Vor avea loc două workshop-uri, unul despre promovarea pe Facebook neplătită (organică) și unul despre promovarea plătită (prin Facebook Ads).
Mă bucur să văd că de fiecare dată am primit feedback pozitiv din partea participanților și am menținut legătura cu participanții până astăzi, pentru că le-am fost alături de fiecare dată când au avut nevoie de ajutor în implementarea noțiunilor dobândite la curs.
De ce va fi o ediție specială?
În primul rând, pentru că este ediția cu numărul 10 și este ultima din acest an. Vom sărbători evoluția Laboratorului de Online de-a lungul timpului, precum și vom pregăti o serie de surprize pentru participanți, așa cum nu am mai făcut până acum la nicio ediție.
Numărul de locuri e limitat!
Ca de fiecare dată, locurile sunt limitate, iar perioada de înscrieri a început deja de mai bine de o săptămână. Ediția cu numărul 10 va avea loc la Brașov, la Hotel Kronwell, în weekend-ul 29-30 noiembrie.
Înscrierile se pot face cu o reducere de 25% de early birds până pe 14 noiembrie, pe site-ul evenimentului: laborator.cabinetuldebusiness.ro
Abia aștept să ne vedem la curs!
Partenerii cursului: MX Host, DR Consultants, The Pharmacy, Reduc-Educ, Romanian Copywriter, IAA Young Professionals, romanticu.org
Leave a Reply