În ultimul an, piața comerțului online românesc a crescut vizibil. De la Black Friday la Black Friday, an de an, s-a văzut această tendință adusă în România de către marii jucători, care au schimbat comportamentul de consum, direcționându-l către online. Pe măsură ce numărul persoanelor care cumpără online în România a crescut, au apărut din ce în ce mai multe magazine online, dintr-o gamă variată de industrii. Ce naiba: de Black Friday s-au cumpărat online și mașini!
Astfel a crescut și concurența pe piața magazinelor online românești, motiv pentru care acum nu mai este suficient să deții un magazin; trebuie să ieși în evidență printr-o strategie de promovare bine pusă la punct. Astfel, antreprenorii care au ales să aibă un magazin pe internet investesc dublu sau poate chiar triplu, în unele cazuri, în promovare, mentenanţă şi în suport.
Un studiu realizat recent de Daedalus Millward Brown susţine că retailul autohton a fost o piaţă de aproximativ 600 milioane de euro anul trecut. Acelaşi studiu ne spune că 70% dintre români se documentează din mai multe surse de pe internet înainte de a lua o decizie de cumpărare. Prin urmare investiţiile proprietarilor de magazine online sunt justificate şi necesare pentru păstrarea clienţilor existenţi şi atragerea potenţialilor cumpărători.
Pe 30-31 octombrie are loc cea de-a patra ediţi a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM, eveniment ce reuneşte comunitatea magazinelor online din România, la Cluj Napoca. La acest eveniment, proprietarii de magazine online vor afla tot ce trebuie să știe înainte de a investi în afacerile lor, direct de la specialiști precum: Colby Hanks de la Estee Lauder, Camelia Gânga de la Fashion Days, Laurențiu Cenușă de la Aoro.ro, Radu Stoica de la Google, Rob Hinchcliff – Digital Strategist din UK sau Luke Brynley Jones de la Our Social Times.
Printre partenerii evenimentului se află și The Pharmacy, Cabinetul de Business, Romanian Copywriter și bloggerii Laurențiu Mihai și Ovidiu Bălcăcian.
Dacă ești hotărât să participi la acest eveniment (și ești cititor Romanian Copywriter), îți ofer o reducere de 30% cu un cod promoțional pe care îl poți găsi aici.
Înscrierile la TeCOMM Cluj Napoca se pot face pe tecomm.ro.
Leave a Reply