Webstock, cel mai mare eveniment dedicat bloggerilor și social media managerilor români, a avut loc vineri, pe 26 septembrie, la JW Marriot Bucharest Grand Hotel.

Anul acesta, la cea de-a șaptea ediție a conferinței, am avut ocazia să particip în calitate de blogger acreditat și să mă întâlnesc cu o parte a comunității online locale de bloggeri și specialiști în social media. Conversațiile s-au ținut lanț încă de la începutul conferinței, la cafeaua aromată de dimineață și au durat până după miezul nopții, la after party-ul dedicat participanților la eveniment.

Nu au lipsit din peisaj o serie de parteneri importanți precum Vodafone, HP, Bitdefender, Raiffeisen Bank, Staropramen, McDonald’s sau Gerovital, ale căror standuri au încântat orice privire cât și au invitat participanții la distracție prin selfie-uri, premii și multe alte surprize.

La nivel de informație, pot spune că s-a pus foarte mare accent pe conținutul din social media, pe originalitatea și impactul acestuia în rândul consumatorilor, dar și pe povestea din spatele fiecărui brand care comunică în online. Fie că vorbim de artiști, de companii cu bugete mari sau de business-uri aflate la început care au bugete restrânse, trebuie să ieșim în evidență cu povestea din spatele produsului (pe care dacă nu o avem, trebuie să o inventăm).

Una din campaniile menționate ca studiu de caz și care m-a impresionat a fost Vunk în Orașul Minunilor, o campanie realizată pe baza inițierii unei comunități de super-eroi care fac fapte bune în anonimat, urmând ca apoi să își dezvăluie identitatea.

Conferința Webstock s-a încheiat cu premierea celor mai creative proiecte din mediul online din ultimul an, sub forma galei Webstock Awards.

Poți afla mai multe informații despre cum a decurs evenimentul pe site-ul oficial. Se spune că a fost cea mai reușită ediție de până acum, fiind prezenți la eveniment peste 700 de persoane. Comunitatea locală de bloggeri crește cu un ritm accelerat.

Sunt tare curios ce ne rezervă ediția de anul viitor 🙂