Astăzi am avut plăcerea să particip la emisiunea Recrutat în Brașov, de la DIGI 24, la invitația lui Laurențiu Țiței. Aici am avut ocazia să vorbesc despre munca mea de zi cu zi, și anume realizarea și implementarea strategiilor de comunicare online, cu precădere strategiile de content marketing.

Emisiunea a avut ca subiect promovarea online a unei afaceri, dat fiind că în acest weekend, la Brașov, o să organizez alături de colegii de la Cabinetul de Business a X-a ediție a cursului practic de marketing online, Laboratorul de Online.

În cele 30 de minute ale emisiunii, am atins următoarele subiecte:

  • cât de importantă este promovarea online a unei afaceri
  • cât de important este conținutul în promovarea unei afaceri
  • cum se construiește o strategie de comunicare în mediul online (atât pentru un business la început de drum, cât și pentru o afacere cu vechime)
  • ce înseamnă optimizarea unei campanii de promovare online
  • care sunt principalele instrumente de analiză a impactului unei campanii online
  • în cât timp devin vizibile rezultatele unei campanii bine concepute
  • cum se gestionează o criză de imagine în online

Te invit să urmărești emisiunea de la Digi 24 Brașov:

În cazul în care nu funcționează videoclipul, poți urmări printr-un click aici.

Dacă vrei să ne cunoaștem și să punem împreună bazele unei campanii de marketing online pentru business-ul din care faci parte, te invit să te înscrii până joi la cursul practic de marketing online de la Brașov – Laboratorul de Online – din acest weekend (29-30 noiembrie), la Hotel Kronwell.