Îmi place foarte mult la Cluj. În afară de viața de noapte bogată și frumusețea orașului, îmi place foarte mult că oamenii sunt deschiși, prietenoși dar și… dornici să învețe marketing online 🙂

Weekend-ul trecut am avut plăcerea de a îmbrăca halatul de doctor la Cluj, la a VIII-a ediție a cursului Laboratorul de Online pe care l-am organizat și susținut alături de colegii de la Cabinetul de Business. Pot spune că, din nou, rata de participare a fost peste așteptări.

Am rămas plăcut impresionat de numărul mare de participanți, de implicarea acestora în toate sesiunile cursului dar și de interesul pe care l-au acordat părții practice, în care au avut ocazia să pună bazele unui plan de marketing online pentru afacerile lor.

Sesiunea mea din cadrul acestui curs a avut rolul de clarifica noțiunea de inbound marketing și de a evidenția beneficiile realizării unei campanii de comunicare integrate. De asemenea, un punct important pe care l-am prezentat a fost planul editorial pentru un blog de companie și de ce este important ca orice afacere să dețină un blog. Pentru această parte, fiecare participant și-a folosit contul de Google AdWords pentru a afla care sunt cele mai importante cuvinte cheie pentru afacerile lor, cuvinte pe care le poate folosi pentru redactarea articolelor de blog.

În continuare, Laurențiu a vorbit despre strategii și metode de optimizare pentru motoarele de căutare, iar a doua zi a prezentat cum se realizează o campanie de Google AdWords. Ovidiu a vorbit despre realizarea campaniilor de promovare pe Facebook, atât din punct de vedere organic cât și plătit.

Mă bucur să spun că, la fel ca de fiecare dată, feedback-ul oferit de participanți a fost unul foarte bun, aceștia fiind vizibil mulțumiți de toate informațiile noi pe care le-au aflat și abia așteptând să le pună în aplicare. Din nou, am cunoscut un grup de oameni faini cu care îmi doresc să păstrez legătura de acum înainte!

Te invit să afli mai multe despre desfășurarea cursului și să citești impresiile participanților pe blogul Cabinetul de Business.