Să creezi conținut pentru un magazin online este, de fiecare dată, o muncă dificilă, pentru că nu doar trebuie ținut cont de regulile de optimizare on-page pentru fiecare pagină, dar și de a pune accent pe beneficiile produselor, în așa fel încât să instige la vânzare conținutul.

Munca devine mai dificilă atunci când vorbim de magazine online cu sute și chiar mii de produse, în special în cazurile în care acestea sunt la început și nu se cunoaște un istoric al vânzărilor ca să ne spună care sunt produsele care generează cea mai mare parte din venituri.

Am acceptat invitația lui Ciprian Șoleriu de a discuta într-un video interviu pentru Conversion Academy despre importanța conținutului pentru magazinele online și metode de atragere de clienți prin content marketing.

În discuție, nu  am dorit să mă rezum doar la crearea textelor pentru un magazin online, ci și la aplicarea strategiei de content marketing corecte, în special pentru magazinele cu foarte multe produse. Din punctul meu de vedere, cu cât un magazin are mai multe produse de oferit, cu atât acel magazin are mai multe povești de spus și are o nevoie și mai mare de conținut în jurul acestor produse – nu doar descrieri pe site, ci și articole pe blog, ghiduri educative, campanii de social media, campanii de bloguri, conținut pentru newslettere transmise unor liste segmentate de abonați și landing page-uri cu diferite oferte.

Cei mai buni vânzători sunt și cei mai buni educatori. De aceea, pentru a vinde mai mult, este evident că trebuie să povestim mai mult despre produsele noastre și nu doar să vorbim de preț și caracteristici (acestea le descoperă oamenii care vor să cumpere). Să vorbim de modul de folosire al produselor noastre, de cum se integrează ele în viața de zi cu zi a consumatorilor și cum le fac viața mai ușoară.

Interviul a durat 40 de minute dar videoclipul prezent pe Conversion Academy extrage esența discuției și principalele sfaturi de content marketing pentru proprietarii de magazine online. În afară de interviu, ofer o serie de bonusuri: cărți și bloguri recomandate, precum și un cod promoțional cu o reducere la cursurile de marketing online pe care le organizez anul viitor, sub numele Laboratorul de Online.

Te invit să urmărești interviul pe Conversion Academy.